Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: konstans1977
Категория: Забавление
Прочетен: 682963
Постинги: 206
Коментари: 313
Гласове: 1114
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.04.2007 11:39 - Щастлив отново!
Автор: konstans1977 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1859 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 17.04.2007 12:36


Знам, че малка част от Вас биха прочли откровенията на един човек относно щастието му. Но аз, искам го споделя с цял свят. И тъй като това е начина, реших да го споделя. А Вие преценете дали да четете. Щастлив съм.Това е неоспорим факт. Всичко се дължи на половинката ми. Запозхаме се миналата година, август месец. На мен ми предстоеше държавен изпит и смяна на работа. И за това бях на вилата от 2 месеца. Никакъв живот,само учене. И понеже се махах от старата си работа, си взех 1 месец отпуска. Един щастлив ден получих мейл за доброволческа работа, дори платена. 20 лв на ден. Ок, казах аз и се навих. Трябваше да раздаваме жълти кофи на "ЕкоБулпак" в Банкя, и да разясняваме на хората за разделно хвърляне на боклуци. Ок. Супер. Записах се и ме избраха. Отидохме за инструктаж. Разбра се че първите няколко дни няма да има превоз до Банкя,демек кой както може.Аз нали съм с кола, на инструктажа предложих да се съберем 5 човека общо и да плащаме бензина ми само. Ок. Събрахме се. 3-ма от студентски град и 2-ма от Овча купел. Абе бяхме си 6 човека,т.е. 1 в повече, но карай. Купон голям. Общо бяхме 20 човека. Почти всички студенти. Повечето от СУ. Имаше и от Лесото, имаше и нестуденти. Но всички бяхме Еко-активисти.Разделиха ни на два отбора. Шеф на нашият беше Тони Кирката. Без коментар. Първият ден беше ала-бала. Трябваше да чукаме на вратите на хората и да им обясняваме за разделното изхвърляне на отпрадъци, предимства и т.н. След първата кофа придобихме кураж. И се започна едно ходене по баирите, по цял ден, на слънце, с кофи в ръка. Приключихме някъде към 17 часа. Вечерта разкарах всички и се прибрах в нас пребит като куче. Легнах и заспах. Сънувах кофи. Жълти кофи. И баири. Стръмни баири. На следващия ден бях в приповдигнато настроени. Отидох с мерак и мислех че ще бием другият отбор. Водач му беше Боби. От СУ. Много готин човек. Симпатяга. Трабваше да чакаме в едно кафене да дойдат шефките от ЕкоБулпак. Милена се казваше шефката ни. Та седим, си ние 20 човека и чакаме Милена. Някой почнаха с бирата още от 10, а аз седнха да си поговоря с една девойка. От тези от Студентски град, които возя в колата си. Кой ли би предположил, че 8 месеца по-късно, ние искаме да се оженим. ------------Край на 1ва част----------------------------------------------- Кажете дали да продължа с историята, или не ви се слуша за мен, и защо съм щастлив. Чакам коментари.


Тагове:   Отново,   щастлив,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - продължавай!!!
17.04.2007 12:18
искам да чета за такива хубави неща!!! Още повече как такива неща правят хората щастливи!!! :)))
цитирай
2. dusha - :)
17.04.2007 12:31
Даааа, продължавай! :) Интересно е! Не оставяй историята си недовършена :)
цитирай
3. sigrina - [S]
17.04.2007 12:41
За секунда не се замисляй дали да продължаваш историята!!! :) Чакаме продължение с интерес!!! :)))
цитирай
4. quibble - :)
17.04.2007 12:43
Продължавай... Трябва да има повече щастливи хора...
цитирай
5. grauchi - :)
17.04.2007 13:09
И аз съм за :),моля те продължавай!
цитирай
6. konstans1977 - До горните!!!
17.04.2007 13:13
Благодаря за подкрепата. Не знаех, че в днешно време има хора на които им остава време и за нещо хубаво. Ще се постарая да не Ви разочаровам и ще продължа с историята ми. Утре, в сряда, ще напиша втора част. Благодаря,още веднъж.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!