Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: konstans1977
Категория: Забавление
Прочетен: 682107
Постинги: 206
Коментари: 313
Гласове: 1114
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.04.2007 11:50 - Щастлив отново!!! - 2ра част -
Автор: konstans1977 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 740 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.04.2007 11:52


Благодара на тези които изказаха подкрепа за моето начинание. Продължавам с втора част на моят разказ. ---------------Част 2ра---------------- Та, с тази девойска с която се заговорих онзи прекрасен слънчев ден си говорихме около 1 час. Без да спрем. Без да ни интересува нищо друго освен човекът срещу нас. Казваше се Деси. Мислейки за Деси, денят мина блаженно спомняйки си през целият ден нашият разговор... Вечерта като трябваше да си тръгнем от Банкя, някой трябваше да седне отпред, до мен. Деси каза че като „най-дебела” трябва да седне до мен. Нямах нищо против. На сутринта изобщо не стана дума кой да сяда отпред до мен. По това време до пътя ни до Банкя и назад, непрекъснато слушахме музика в колата ми. Ред ход, соул, латино, радио нова или нещо подобно. Обикновенно си слупахе музика и си говорихме само двамата отпред. Все едно светът свършваше до задната седалка. И тук станах шеф на групата. Тони Кирката, имаше ангажимент първата събота и неделя, и ми възложиха на мен да съм отоворник на цялата група. Справих се много по-добре. До този момент изоставахме от на Боби групата,а след като поех аз нещата не изпуснахме водачеството до предпоследния ден. Това не беше единствената промяна. Намериха ни и превозно средстов. Жълта маршрутка. Спираше където поискаш, и винаги те чакаше на точното място в точния час. За това я нарекохме маршрутката на желанията. За мен беше точно такава, във всеки един смисъл. Това шях да го разбера в следващите дни. ------------Край на 2ра част-------------


Тагове:   Отново,   щастлив,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!