Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: konstans1977
Категория: Забавление
Прочетен: 683238
Постинги: 206
Коментари: 313
Гласове: 1114
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.04.2007 11:16 - Случка на Летището!
Автор: konstans1977 Категория: Забавление   
Прочетен: 2792 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не мислех че 470 човека ще ми прочетат миналата случка. Радвам се, че е така. Това ме амбицира да споделя с Вас, една друга случка от моят скромен живот. На 28.03.07 летях до Холандия с цел интервю за работа, върнах се на 29.03.07. За един ден само, толкоз. Случката се разиграва на летището ни, Терминал 2, на връщане. Взимам си аз багажа от лентата и се упътвам към излизане. Спира ме един намусен граничен полицай който се е подпрял на скенера и ме пита: -Директно от Амстердам ли идвате?. -Да-отговорих. -По каква причина бяхте там? -Бизнес пътуване. -Всички трафиканти така казват. -Колко дни бяхте там? -Един ден. -Всички трафиканти ходят за по един ден. -Да - несе стърпях аз - нося нелегално 2 кг шоколоад за жена ми. Баси и тупана... Нито скенери, нито проверка, нито нищо. Можеш да вкараш ако искаш 10 кг кокаин, да не говорим за бомби и други разни. Както и да де. Това беше предизвестие на това което ме очаква за добре дошъл на Българска земя. Излизаме с още 2-ма българи и тръгваме да търсим такси. Избор много голям. Разни мазни, дебели тъмни субекти и застанали и чакат жертви. Сульо и пульо отишли на стоянката и те хващата още от входа. -Такси? Да ви взема багажа? И ако някой каже: "Yes, please" около директно дърпат му багажа и почват да го зарибяват на развален английски. Срамота.Както и да е. Виждам аз едно такси 9 12 63 и понеже знам от опит че са свястан фирма се упътваме на там. Успоредно на него паркирал един бакшиш от ОК. Минаваме покрай ОК, и аз със ръчният багаж закачам страничното огледало на шофьора. И о, ужас. Обръщам го.Послед следва сцена на която можеш да станеш свидетел само в Бг. Обръщам се да видя пораженитя, и виждам шофьора. Една мазна, брадясала лоена топка, която идва към мен все едно, всеки момент трябва да почна да се моля на всевишния да ми опрости греховете. Разбираш ли, вече съм мъртъв. Идва той, и започва да крещи: Ей, това огледало е 180 лв. Вади пари и плащай! Моля! Кви 180 лв. Кво плащане? Огледалото на Вектрата се обръща. Още повече че то беше лепено, стърчи тиксо, абе афиф работа. И в, следващия момент оня се засилва към мен, и вика:"Вади парите да не пребия"!!! Аз нахакан, понеже единият от двамата с които бях е 2 метра. И той дойде да помага. И му обяснява, че огледалото си е било счупено и т.н. -Не, та не. Плащай, та плащай. В тоя момент за пръв път видях полицай и се зарадвах. Изтичах при него и му казах: "Господин полицай, ей там оня таксиджия ме заплашва със саморазправа." До като, дойдем с полицая, бакшиша вече оправил огледалото. Беше смирен и кротък. Полицая му разката фамилията обаче. Защо паркирал, втора линия? Няма право. Защо заплашва и т.н. От шофьора на нашето такси, разбрахме че това е всекидневие на Терминал 2. Защо? Терминала 2 е лъскав, и горе долу,стига да се абстрахираш от факта че едно кафе е 3лв, сандвич 7лв... и няма НИЩО за разглеждане. Освен 1-2 магазина. Излезнеш ли от него обаче, грубо те блъска просташката ни действителност. Посреща те БАКШИША. Нахален, необразован, слушащ чалга и потен. Не знае чужд език. Поне такава е представата на хората. Има и различни. Така е. Но те са пренебрежително малка част. Но ги има. Искрено благодаря на полицая оказал ми помощ.


Тагове:   Случка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Хак му е на измекяра бакшиш!!! На ...
17.04.2007 11:29
Хак му е на измекяра бакшиш!!!
На терминал 2 до не съм кацала, до момента, сигурно е по-засукан от стария. Там на 27.12.06 беше означено на лентите с багажа( на брой 2) на картонен надпис за кой полет са. А мога да си представя как изглежда Враждебна след Shiphol
цитирай
2. konstans1977 - До bamby13
17.04.2007 11:42
Ми какво да ти кажа. Shiphol си е Shiphol. Голямо. И готино. И щъкат едни полицай в онези изправените джиро-колелета, дето се чудиш как балансират не падат, камо ли да вървят. И магазини. И спец части с автомати. И по-евтино от тук.
цитирай
3. tera - Тези таксиджии по летищата най ги мразя,
17.04.2007 12:16
по-долна паплач не съм виждала, направо са си мафия. На летището във Варна веднъж, понеже не исках да се кача при местните мафиоти, хванах такси, което беше докарало клиент и не беше от агитката. На горкия шофьор, непринадлежащ към шайката му отскубнаха колонката отгоре и замалко не го набиха! Аз после пак при него се качих да му пазя страх на човека, обаче случката беше направо UNFORGETTABLE.

После му хванах цаката и си поръчвах по CSM-а такситата да ме чакат пред изхода за пристигащите и да не се омесват с чакалите. И въпреки това един беше дошъл да търси сметка на шофьорчето що дири там. Той му казал - "Ами клиентката нас ни предпочита." и този път слава богу нямаше екшъни.
Абе пълни гадове са си! Да не говорим, че возят на космически тарифи, все едно до Марс и обратно.
Добре си го подредил оня. Поздрави :)
цитирай
4. artanis - успокойте се
17.04.2007 13:04
Така е във всички страни от третия свят. Номерът е предварително да си поръчаш такси и то да те чака. Доколкото ми е известно има само една фирма, която обслужва летищата: ОК Супертранс. Но като бях скоро на терминал 2, всичките таксита чакаха хора на летището. Бяха останали само фалшивите, а точно те са тези за които говори авторът. От светлосин надпис ОК суперШАНС до СК и смачкано О. Има и разни нарушители дето не би трябвало да са там (по принцип съм против лиценза за летищeтo).

Това, което трябва да направи всеки е да отиде в близкия офис на ОК супертранс (ако е на Терминал 1) или да се обади по телефона и да си поръча такси (973 21 21). Казваш си името, после ти пращат смс с номера на таксито (в синЬо, на предното стъкло) и времето за пристигане. Като видиш номера, отиваш при шофЬора, който е чист и с добри обноски и му казваш името си. Той взима багажа и всичко става както си му е редът. Малко е сложно, но това е начинът.

поздрави:
цитирай
5. viovioi - това с огледалото може и да е било номер,
17.04.2007 14:35
ако мине мине, каква изобретателност.Просто умора нямат.Наскоро по една тв казаха, че ще има тръг за фирма която ще обслужва летището.И тогава навярно нещата ще бъдат по регламентирани.Навярно.....
цитирай
6. анонимен - Хаха :)
17.04.2007 22:07
Таксиджийте когато и да ги хванеш винаги има за какво да ги нахраниш просто толкова им е зле системата, че направо не е истина.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!