Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: konstans1977
Категория: Забавление
Прочетен: 681875
Постинги: 206
Коментари: 313
Гласове: 1114
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.11.2007 01:48 - Най-великият коментар!
Автор: konstans1977 Категория: Забавление   
Прочетен: 1049 Коментари: 0 Гласове:
0



Не че някой ме пита, ама и без това съм единствения редовен писач (замърсител) по вашия сайт, дано не съм и единствения читател (при това нередовен), ама водя напълно заседнал начин на живот, не спортувам, систематично преяждам и то с голямо удоволствие (да ме прощават децата от бедните страни). С охота поглъщам и блажно и сладко и солено и плодове и зеленчуци. Ако чинията е малка се пълни два или три пъти. За холестирин и витамини не искам и да чувам. Нямам наднормено тегло и при доктор (включително зъболекар) съм влизал само на профилактични (задължителни) прегледи. Модните дрешки и парфюмите са ми през онази работа. Бръсна се с "Каро". Никога не съм купувал маратонки. Слънчеви очила съм имал само едни, със зелени стъкла, нямам мобифон, а телевизора ми е повреден вече 11 години. Все се каня да го изхвърля, ама когато се сетя за него все съм преял. Най-обичам като преям да ми се опъне кожата на стомаха. Тогава мога само да лежа и жената прави каквото трябва.
Така че целия този "икономически прогрес" и тъпите правила какво да ям, колко да ям, колко да спя, колко да пия, как да сера, колко секс да правя и с кого, кои книги да прочета, кои филми да гледам, да не бия негрите, да не подкрепям комунистите, непременно да гласувам и т.н., всичката тая суетня можете да си я наврете знаете къде. Докато чувам смеха на жената и децата, аз съм щастлив и никъкъв "прогрес" не ми трябва, особено пък такъв, дето ще ме превърне в свиня в аптека, която не знае кога ще дойдат да я заколят.

Взето от тук


Тагове:   най,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!