Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: konstans1977
Категория: Забавление
Прочетен: 499024
Постинги: 206
Коментари: 313
Гласове: 1114
Календар
«  Април, 2018  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Постинг
07.01.2008 04:11 - Случка която никога няма да види първа страница!
Автор: konstans1977 Категория: Забавление   
Прочетен: 1482 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.01.2008 11:16


Разказвам това което ми казаха двама познати.Надявам се колкото се може повече хора да го видят.

След нова година прекарана в Пампорово, шумна компания от Бургас тръгва към родните си места рано сутринта на 2ри януари.Между Пампорово и Асеновград - път в изрядно състояние.Опесесъчено, разчистено, на всеки няколко километра ги спира полицай, който пита дали са имали проблеми, дали са шофирали в зимни условия, обяснява основи положения на шофирането на сняг за незнаещите, и ги изпраща с любезни пожелания за добър път.В единствения случай в който пътуващите са имали оплакване (свлечена снежна маса на част от пътя - нищо драстично но все пак дразнещо) полицая вдига телефон и на момента подава сигнал.След това се благодари за сведението, извинява се за неудобството и пожелава добър път, с уверението че проблема ще бъде пооправен бързо.Не знам къде виреят такива полицаи, но съм готов да си платя данъците, ако и по София се завъдят от този сорт.

От Асеновград до петолъчката - 10 часа път.Максимална скорост на движение - 20 км/час (не средна - наксимална).Финиширане на петолъчката към 22.00 вечерта.Там ги посреща задръстване небивало в историята.Според слуховете - кола и тир, и още някакво мпс вкопчени в страстна прегръдка блокират пътя.Никой не се е занимавал да проверява, затова снимки и твърдо потвърждение какво се е случило нямам.Къде къде по-интересно е другото.Огромни тълпи хора на петолъчката, бензиностанциите без ток, без гориво за продаване, само на агрегат. Ометени рафтове, свършила дори и минерална вода.Никой не се нае да каже точно колко хора е имало, но е имало и деца, всички масово са се връщали от празнуване.Имало е катастрофирали коли, чиито пътници са били без пари и са просели за храна и вода.Както и такива на които им се е свършило горивото и не са могли да се отопляват дори.Както и такива на които горивото е свършило, но не са имали от къде да си купят.Както и такива които са били болни, дори и един диабетик.По много от всички.Траг едията е била пълна, нямало е храна, тези които са нямали коли са спели по масите в бензиностанцията.Един познат с голям джип - също сред закъсалите е прибрал за нощувка възрастна жена и дете - катастрофирали и нямало какво да правят до обездвижената кола.Отделно броя на крайпътно закъсалите - броя им легион.Това, както и много други истории за нямащи какво да ядът и пият хора, мръзнещи до спрените си за икономия на гориво коли ми го разказаха потресени очевидци.

Реакции на държавните служители.

Въпрос по телефон към полицията - кога ще отворят петолъчката зи движение - отговора бил - магистралата е проходима и не е затваряна.След което тряснали телефона.По всички радиа се съобщава че републиканската пътна мрежа е проходима, на опити на въпросната група да се свърже и за съобщи в ефир какво е истинското положение, телефона им бива затварян и на негово място се пуска весела музика.Една жена свързала се по-късно, успява да се разкрещи в ефир,какво е в действителност ситуацията, и бива бързо прекъсната с уверение че информацията ще бъде проверена.Цитирам очевидците - всичко напомняше на транспортиране на евреи към концлагер.Разбира се от страна на държавата - пълна абдикация.Няма спасителни групи, няма лекари, няма снабдяване с елементарни провизии -топъл чай или каквото и да е там.Как ще има като Емел Етем е в отпуска.След нея всички са в отпуска.

Все още (към този момент), медиите не са отразили това по коректен начин.Има само откъслечни публикации за храбрите герои, които с БТР спасяват родилки от разни цигански села.Ако с нашите пари бяха купени снегорини а не мерцедеси, или тези които си плащаме бяха излезли, БТР-ите щяха да си стоят в казармите.От догодина с тая армия която се създава сега, може и БТР-и да няма.

Крайния резултат - след като моите познати пристигнали към 22.00 на петолъчката, спали в колите (ако може да се нарече спане), и разделили голяма част от храната и водата си с колегите по съдба (имало такива които топели сняг със запалки в метални термоси за да пият децата им) , попитали (още вечерта) един от инцидентно мяркащите се полицаи дали пътя през Елхово е отворен.Полицая сопнато отговорил че ако въпросния път бил проходим, щели да ги пренасочват по него, а не да ги държат на петолъчката.На другия ден (трети януари) към обяд, след 12 часа висене по колите, включени на празен ход, отново попитали за проходимоста на пътя през Елхово.Впрочем питали са всеки път като видят полицай.От това се вижда точно колко пъти са виждали ченгета - нашите храбри и тлъстогъзи, евтини за подкупване и храбри пред петокласници, пазители на реда.Отново отговора бил че както се вижда, пътя не е проходим.За щастие, това е петолъчката, и първата кола дошла от Бургас по чудесно разчистения път през Ямбол излязла там.След което ченгетата не искали да пуснат групата, да мине по пътя.Разбира се, теглили им една майна и тръгнали колона от около 30 автомобила на собствен риск.Ченгетата отново си умили ръцете от към риск.Пътя се оказал чудесно разчистен, и след няма два часа си били в къщи.Чак към вечерта на същия ден, чули по радиото че бил разчистен пътя през Ямбол, и трафика от петолъчката бил насочен оттам.По слухове - петолъчката все още е затворена.

Другия очевидец, мой съсед е спал в Сливен.В града е нямало нито една свободна стая, нито на хотел нито на квартири.Намерили при познати къде да спят, и останали две дни.От него чух същия набор истории, плюс няколко за тъпи полицаи, гаврещи се с хората по пътя.

Резултат - цялата група хора, преоткрили пътя през Елхово, както и две туроператорски фирми със закъсали автобуси (в единия били някакви чужденци с дръпнати очички - някъде от другия край на Азия явно), са решили да съдят.Не знам точно кого - дали съответното министерство или цялата държава, но мисля че им е малко.

Аз лично пътувах от София до Бургас 11 часа.Тръгнах с влака в 6.30 , слънцето още не бе изгряло.Пристигнах в 16.30 - слънцето отиваше към заник.Но като изключим двата часа боксуване на Вакарел, където тъпия машинист спря влака и чакахме локомотив от майната си на ни дръпне (спря на баира, затова му казвам че е тъп), и после на Белово след има няма 10 км, където един тир бе закъсал на ж-п прелеза и 3 влака чакахме да го разкарат от там, пътувах на топло, в относителен комфорт.Чуха се гласове против БДЖ и в полза на автобусите.Няма да ги подкрепя.

За едно съм твърдо убеден.Имаме държава на която плащаме данъци.Освен данъците, плащаме и огромни суми за винетки, застраховки итн итн, които пари пряко или косвено се изливат пак в държавната хазна.Имаме и министерство на бедстгвията и авариите, което освен да разкарва нагоре надолу на държавна сметка, тая тъпа свиня Емел Етем, нищо друго не прави, въпреки че всяка година има бедствия и аварии в огромни количества.С други думи - както и да ги съдят все им е малко.Ние като граждани, сме оставени абсолютно на произвола на съдбата си.Въпреки че всичките прасета по върховете суркат държавни пари, дебелеят и наглеят на наш фон.От тук нататък няма да спря докато тая долна гадина, Емел Етем не се разкара от правителството.Дотук бях по-скоро за тях, но от днес нататък няма да спра да ги псувам докато не видя че тая, и партията от която е представена не се омете от властта.Това е геноцид в истинския му смисъл, защото това правителство и създаденото от него министерство, не може да реагира, в една предвидима и почти ежегодна ситуация като навалял сняг (и то без кой знае какви снежни бури и лапавици като преди 4 години например), и при почти ежегодните наводнения при които всяка година загиват хора.Това правителство, и производното му министерство, не са дорасли до там да управляват България.Не бих назначил Емел Етем и за общински кучкар, камо ли за министър.На следващите избори ще гласувам за всеки, който ми обещае публичното и изгаряне.Както и всички, върху чиято гледна точка мога да окажа какъвто и да е натиск и влияние.Също така, на този блог ще се появи секция на английски език, която обяснява най-подробно, какво е положението в България, как сме управлявани, какво сме принудени да търпим, с призив към всички граждани на европейския съюз които го прочетат, да работят системно за бойкот на държавата България, всякакви субсидии на държавно ниво от ЕС към Булгаристан, и ще си помисля дали да става въпрос и за стоките и услугите прозиведени тук.Въпросната секция ще бъде обзаведена с всички SEO възможностти, и ще помоля всички блогъри да ме подкрепят с мирър или паралелно водена по същия начин секция.Това ще бъде моята персонална война, срещу безхаберието на това комунистическо-турско-царистко правителство, работещо само в ущърб на държавата ни.

Призовавам и всички привърженици на разни опоззиционни партии, да алармират за безхаберието на управляващото мнозинство, и да поискат отчет от Емел Етем и подкрепящото я правителство, за свършената работа и изхарчените пари, както и причините за безсилието на една европейска държава, да осигури проходими пътища в най-натовареното време на годината за собствените си граждани, които заплащат това удоволствие скъпо и прескъпо.Отказ от подобни действия, за мен говори само едно - опозицията си чака времето за да дойде на власт, и да управлява по-същия начин.

Субсидирано от ето
Нека всички плюем по ето това, тьотка (путко-курва) ЕПТЕН ЕБЕМ:

  
image  image


Както се вижда, ХАНЪМАТА е ЦЯЕА КОМБАЙНЕРКА!!! АУУУУУ КОЛКО ФИЕШЪН ДРЕШКА ИМА!!!

Малко информация за таз ХАНЪМА. ЕМЕЛ ЕТЕМ ТОШКОВА!!!!!!!
Родена - 1958 г. в Исперих.
Дипломира се като машинен инженер в Техническия университет в Русе.
Специалност: Технология на машиностроенето и металорежещи машини...!!!
От тая  проста пача чакаме нещо УМНО! Забрави, ае нема нужда.

 Емел Етем-Тошкова е родена на 4 март 1958 г. в град Исперих.
1981 - Завършва висше образование със специалност технология на машиностроенето и металорежещи машини (Висше техническо училище “Ангел Кънчев”в град Русе, магистърска степен).
1981 -1992 - конструктор и технолог в завод “Найден Киров” в град Русе.
За периода 1990–1991 г. е член на Временната управа на Община Русе, а от 1991 до 1994 г. - съветник в Общинския съвет на град Русе от листата на Движението за права и свободи.
1992-1993 - конфедерален секретар в КТ "Подкрепа" (избрана на ІІ-ия конгрес на синдиката).
1993-1997 - работи в Централния съвет на Движението за права и свободи /ДПС/ - председателства Комисията по етика, член на Централното оперативно бюро (1996). (Според официалната справка на Министерския съвет е сред учредителите на Движението за права и свободи и на Демократичен синдикат Конфедерация на труда ”Подкрепа” в региона на Русе през1990 г.)
1997 - избрана за депутат в 38-ото народно събрание с листата на ДПС; член на Комисията по труда и социалната политика.
От 2000 г. досега заместник-председател на Централния съвет на ДПС.
2001 - народен представител от ДПС в 39-ото народно събрание; заместник-председател на парламентарната комисия по медиите, член на парламентарната Комисия по културата.
2002 - става почетен член на Съвета на настоятелството на Русенския университет “Ангел Кънчев”.
2004  - член на Временната парламентарна комисия за проучване на данните по твърденията за финансиране на Българската Социалистическа партия от режима на Саддам Хюсеин в Ирак.
През 2005 г. участва във Временната парламентарна комисия за обсъждане и приемане на законопроекта за ратифициране на Договора за присъединяване на Република България и Румъния към Европейския съюз, Протокола относно условията и договореностите за приемане на Република България и Румъния към Европейския съюз, Акта относно условията за присъединяване на Република България и Румъния и промени в Учредителните договори на Европейския съюз и Заключителния акт по присъединяването на Република България към Европейския съюз, подписани на 25 април 2005 г. в Люксембург.
2005 - народен представител от Разградски избирателен район в 40 НС с листата на ДПС.
Август 2005 - включена е в коалиционното правителство на Сергей Станишев от страна на ДПС, става вицепремиер и министър на държавната политика при бедствия и аварии (16 август 2005 г.).
Омъжена, с едно дете.
Ползва турски, руски и английски език.
--------------------------------------------------------------
Какъв е извода?

ПОНЕ ЩЕ ЗНАМ КОГО ДА "ХРАНЯ" НА 4-ТИ МАРТ ВСЯКА ГОДИНА!!!!



Тагове:   Случка,


Гласувай:
1
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!